Trött, tröttare, tröttast - alltid!

Idag måste jag verkligen ta mig till ett apotek och köpa mina järntabletter som jag fått order om utav min barnmorska. Jag känner mig tröttare och tröttare för varje dag som går, oavsett hur mycket jag sover och oavsett hur lite jag gör.
Jag skulle börjat med dessa i början av juli egentligen, men jag valde att avstå ett tag. De är ju inte för bebisens skull, utan för min egen skull...och jag har ju inte känt mig speciellt trött egentligen. Och jag vill absolut inte hålla på och trycka i mig en massa tabletter om det inte verkligen behövs.

Men nu tror jag att min barnmorska hade en poäng med det hon tipsade mig om, så jag får se till att börja med dessa nu - en månad försent, men bättre sent än aldrig säger man väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0