Tillbaka till verkligheten

Jag måste komma tillbaka...ja, det börjar väl bli dags att bli lite bättre på att uppdatera här.
Dagarna bara passerar, jag vet inte vad jag gör med tiden - men jag hinner inte skriva i alla fall - eller jag hade kanske hunnit, om jag prioriterade på annat sätt.
Men vad har jag prioriterat det senaste då? Ingenting alls egentligen... På något sätt har tiden stått still, trots att dagarna i almanackan har bytt namn från måndag till tisdag, från tisdag till onsdag och så vidare.

Michael har nu precis åkt iväg till jobbet, ikväll slutar han 22:00. Imorgon jobbar han natt...det känns alltid lika tråkigt - men på något sätt känns det ganska lätt att stå ut ensam imorgon natt - för det är hans sista arbetspass.
Sedan är han ledig i ungefär två veckor tror jag, innan hans skola drar igång igen.
Och vad ska vi göra under de lediga dagarna? Jag har bara en sak i tankarna - vi ska ligga hela dagarna och bara smaska på varandra och njuta. Så kommer det väl såklart inte bli, man kan ju inte ligga hela dagar och bara göra ingenting...men vi har i alla fall ingenting speciellt planerat, och det tror jag att han bara tycker är skönt! Det är ju helst så det ska vara när man är ledig - tomt på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0