Tack för tipset, jag sover minsann!

Jag har haft en lugn och skön morgon, och fick mig en ordentlig sovmorgon. Michael väckte mig kl. 13:00 och tyckte att det var dags för mig att vakna då, jag ville egentligen inte hålla med honom utan sova ännu längre, men när han berättade vad klockan var kändes det dumt att somna om...det var bara att kliva upp-
Och kaffe gjorde han till mig, älsklingen är den bästa!

Med tanken på vädret känns det inte dumt på något sätt att ha sovit bort halva dagen, för vad skulle jag gjort vaken? Det är ju höst idag också...fy.
Och jag som har fått för mig att augusti och september brukar bjuda på fina dagar, och september brukar väl vara en ganska härlig sensommarmånad som bjuder på fina dagar och kvällar, eller har jag drömt det? Vi år väl se, vi har ju ännu inte riktigt gått in i september.
Och jag tycker ingen ska gnälla över att jag sover länge...alla säger ju alltid "Passa på att sov nu, för sedan blir det inte mycket sömn!" Jag lyssnar med andra ord på det goda rådet och tar ut många sömntimmar nu, i förebyggande syfte liksom, så är jag kanske pigg sedan.

Och dessutom behöver min kropp uppenbarligen mycket sömn just nu...och konstigt nog är det inte så att vi går och lägger oss allt för sent heller, vi kommer faktiskt i säng runt 12-tiden nästan varje kväll, kanske en timma senare igår i och för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0