Snart har vi tvåveckors-mys att se fram emot!

Idag har det väl inte hänt så mycket, nej ingenting alls faktiskt. Dagen har gått ganska fort får jag väl säga, det börjar redan bli middagsdags.

Har inte hunnit med så mycket idag, har inte försökt hinna någonting heller - så...hmm.
Michael körde mig till jobbet imorse, eller i förmiddags säger man kanske när man pratar om 12-tiden. Och då började han också jobba, och slutar inte förrän 10:30 imorgon bitti. Känns tråkigt, men blir otroligt skönt när han kommer hem imorgon och vi vet att han har två veckors ledighet att se fram emot!

Det är så hemskt tråkigt att laga mat ensam och behöva äta själv, men äta bör man annars dör man sägs det ju...så jag får väl ta mig i kragen om en stund och fixa lite middag. Blir snabbt och enkelt, så då får det väl kännas okej att stå vid spisen och sitta vid middagsbordet ensam - falukorv och makaroner, kanon gott och snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0