Snart bär det av på skaldjurskalas.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, gick smidigt och snabbt idag - skönt skönt.
Känner mig hemskt trött idag, blev för lite sömn inatt och för tidigt uppvaknande helt enkelt. Kanske delvis för att jag blivit van vid att få sova ut till 13-14, jag bör nog avvänja mig från sådana lyxiga sovmornar, för de lät inte bli många om några månader.

Vi blir upphämtade av storebror och Camilla kl 16:30 och ska då åka till mormor och morfar, för att fira morfars 72 års dag i efterskott.
Det blir skaldjurskalas - mums! Kräftor, räkor och krabbor brukar då bjudas på, och inget av det är dumt allt. Oj va mätt jag planerar att bli!

Innan avfärd ska jag vila lite, har dock inte bestämt mig om jag kanske bara ska sitta här (vid datorn) och slappa en stund, eller kanske lägga mig i soffan framför tv:n och passa på att blunda en timma kanske. Vi får se hur det blir med det...men någonting mer ansträngande ska jag i alla fall inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0