Saknat min mammsi!

Nu hänger sängkläderna på tork, får hoppas att det hinner torka tills det är natt-dags. Men det bordet det väl göra... Det är ju annars nackdelen med att tvätta i lägenheten, att torktumlare saknas. I vanliga fall tumlar jag ju sådant, men med lite tur hinner det nog torka tills ikväll. Annars får jag ta fram annat från garderoben helt enkelt, det ordnar sig nog.

Väntar på Michael som fortfarande inte kommit hem, med andra ord hinner jag inte med någon kopp kaffe innan vi ska bege oss härifrån.
Idag ska vi nämligen bli bjudna på middag hos mamma & Kent, det gillar jag!
Var länge sedan jag träffade dem nu, eftersom att dem tillbringat tid i sommar/helg huset i Småland ett tag. Men nu är dem hemma, kom hem igår, så idag ska vi skynda dit och hälsa på. Myspys, och skönt att slippa laga mat...hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0