Och så var det lördagkväll...

Dagen har verkligen sprungit iväg, ja plötsligt är det ju kväll och jag har ingen aning om vart all tid har tagit vägen. Eller jo visst, vi har fått gjort en del idag i och för sig, men att tiden skulle gå så snabbt för det och att klockan skulle ticka iväg i sådan blixtfart hade jag inte räknat med.

Jag har jobbat ett par timmar, under mitt arbetspass åkte Michael och hälsade på sin mamma som ligger på Varbergs sjukhus. Skönt för henne att få sällskap och få dit lite saker hon behövde ha.
När jag var klar på jobbet hämtade Michael mig och vi åkte och hämtade min söta lilla brorson Jimmy som hade varit på kalas.
Tog en sväng till Maxi för att handla hem lite av allt möjligt, det var en del som fattades hemma så det blev lite påfyllning bara.

Jimmy ska sova här inatt, så kvällen ska väl spenderas med chips och gotta framför tecknade filmer i soffan tills lillsöt somnar.
En härlig och stillsam lördag, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0