Nu njuter vi av fredagskvällen

Idag har vi varit hemma hos mina kära svärföräldrar en stund. Michael & Kjell fixade det sista med bilen som inte kunde göras igår. Nu går den fint, och är helt fantastiskt underbar att åka i. Tyst och skön!

Sedan åkte vi och hämtade lillebror på fritids. Han har gnällt lite över att Michael och jag aldrig hämtar honom längre, så vi passade på att göra det idag.
Och där bjöds på Tacos, som Michael har längtat så mycket efter. Sedan jag blev gravid har jag blivit anti-tacos, så det lagas inte längre hemma och skulle vi bli bjudna på det har jag rynkat på näsan och tackat nej. Men idag kände jag att jag vackert fick offra mig för Michaels skull.
En tacos fick jag ner, var inte jätte farligt men det tog sin tid och jag var inte sugen på mer efteråt. Kanske blir det bättre igen efter graviditeten, vi får väl se.

Nu är vi hemma och gör inte mycket, har hunnit landa lite. Michael njuter av fredagskvällen med en skål jordnötter och en öl, jag sitter med en vattenflaska (det är faktiskt inte dumt det heller, iskallt vatten!). Vid varsinna datorer sitter vi, och antingen blir vi kvar på detta sätt tills det är sovdags, eller så blir det en film om ett tag...vi får väl se vad vi bestämmer oss för att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0