Nu blev det tomt efter trevligt fika besök

Jag fick besök, åh så trevligt.
Mamma, Kent & lillebror kom och fikade hos mig. Jag bjöd på kaffe, juice, glass och pepparkakssockerkaka. Har i vanliga fall aldrig annat än kaffe att bjuda på, så det var ju trevligt att jag hade lite onyttigheter att ställa på bordet vid detta fika-besök.
Kul med sällskap en stund.

Nu blev det tomt och tyst igen, så då var jag givetvis tvungen att fort som bara den sätta mig här för att hålla mig sysselsatt och låta tiden ticka iväg.
Jag har inte fått gjort någon nytta i garderoberna ännu, som jag hade tänkt...får väl se om jag får gjort något idag, annars har jag väl tid andra dagar också. Kläderna springer nog inte iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0