MVC-besök och världens trevligaste sällskap

Igår var vi på MVC, tog lite provet, mätte magen och lyssnade på bebisens hjärtljud. Som vanligt var allt bra, ingenting att oroa sig över.
Eller, mitt HB (blodvärde) visade sig vara lite lågt, så jag fick order om att äta två järntabletter om dagen istället för en, men det är ju ingenting jätte allvarligt om jag kan lyckas få upp värdet med hjälp av järntabletter - och det ska nog gå.
Men huvudsaken är alltid såklart att få höra att bebisen mår bra, och det känner jag i och för sig flera gånger om dagen att den gör - det är minst sagt ett mycket mycket livligt litet liv som växer inom mig.
Efter MVC besöket lunchade vi, Michael och jag. Igår fick det bli pizza till lunch - gott gotti gott gott!

Sedan kom min kära vän Linn hit strax efter 14-tiden. Jag hade väntat mig ett vanligt fikabesök på några timmar, men det blev en hel del timmar faktiskt. Absolut ingenting fel i det, jag klagar inte - för det var jätte mysigt och trevligt att ha henne här! Vi satt och myste, drack kaffe och pratade om allt och ingenting, om livets härligheter och om livets problem...
Michael jobbade igår ett par timmar också, mellan 15:20. Sedan kom han hem och fick delta i våran lilla pratstund ytterligare ett par timmar innan vi körde hem Linn runt 23-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0