Man missar en del om man inte håller sig vaken

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, eller om det är någonting annat som spökar i min kropp. Men idag har jag känt mig hängig - imorse kändes det som en fruktansvärd baksmälla; trött så in åt...huvudvärk och allmänt seg och ville bara ligga i soffan.
Detta har hållt i sig hela dagen, och nu har jag riktigt jobbig huvudvärk - och trött tröttare tröttast.

Vi ska krypa ner i soffan och titta på Twilight Eclipse. Jag såg aldrig klart 1:an eftersom att jag somnade lagom innan slutet, och 2:an såg jag inte heller - sov när Michael tittade på den. Detta sovandet gör tydligen att jag missar mycket...men ska försöka (men tror jag sover gott om 15 minuter) hålla mig vaken till denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0