Jag gillar det inte, men ett steg närmare

Michael och jag tog en promenad till Tinbergsvallen förut, för att hålla mamma sällskap och titta på Jonathans första judo-träning. Det var ju spännande, kul att se...litre gympa blandat med brottning tyckte jag att det liknade mest, men kanske blir det mer judoliknande framöver.
Kul att titta i alla fall, får väl se hur han väljer efter ett tag när han provat på både judo och brottning ett par gånger.

Handla behöver man ju tydligen göra emellanåt också kom vi på idag, det ekadenästan i kylskåpet - inte fyllt nu heller i och för sig, men lite halvt påfyllt med behövligheter som bröd, pålägg och mjölk. Blir bättre påfyllt i slutet av veckan då kontokorten blivit påfyllda...

Fy vilket väder vi haft idag då...riktig höst ute. Regn varannan minut, och emellanåt ordentliga skurar. Och blåsten ska vi inte tala om, det är verkligen höststorm ute. Jag tycker inte alls om det...men å andra sidan känns det på något sätt som att jag längtar till höst och vinter - det har aldrig hänt förut. Anledningen till att jag längtar vet väl alla - beeebiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0