Ingen kommer tro mig. Men vet ni vad?

Det är helt otroligt det här - ingen kommer tro mig. Men vet ni vad? Jag har kunnat sova i sängen inatt, ja jag somnade faktiskt - det måste ha varit ett tecken på att jag verkligen verkligen verkligen var trött.
I vanliga fall när Michael jobbar natt och jag är ensam hemma kan jag nämligen inte somna i sängen, jag har svårt att somna överhuvudtaget. Brukar därför ligga i soffan och titta på tv tills ögonen helt enkelt ger upp och jag däckar av. Men igår var jag trött, och hade ont i ryggen - så jag tänkte, för ryggens skull, att jag skulle försöka somna i sängen. Och det gick, va bra!
Men det betyder såklart inte att jag saknade honom mindre igår än vad jag brukar!

Jag gick upp strax innan 10 imorse, varför vet jag egentligen inte. Jag hade ju kunnat sova hur länge jag ville idag. Men jag fick för mig igår att jag ville vara vaken när Michael kom, så jag ställde klockan på 09:30, och gick upp strax efter att den ringt imorse.

Jag har plockat undan lite här hemma nu, sånt där småpill som alltid ska göras - plocka undan saker, bädda sängen, ta hand om disken osv. Vardagliga ting helt enkelt.

Michael har dock inte kommit hem ännu...han är iväg hos frisören, han hade tur och fick tag på en snabb akut tid kan man väl säga, han behövde ju klippa sig har han ju gnällt om ett tag nu. Men snart kommer han hem, nyfriserad och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0