Farväl farmor - nu ska vi dricka kaffe? Sjukt...

Idag har jag ringt och anmält oss till fikat som är efter begravningen, farmors begravning den 3:e. Egentligen har jag inbte alls någon lust att gå, om jag ska vara helt ärlig.
Eller alltså - på begravningen vill jag såklart gå, men jag är inte alls sugen på fikat efteråt.

I mitt huvud känns det helt fel, jag får inte ihop det...
Jag ser ingen anledning att sitta och dricka kaffe, äta tårta eller kaka eller vad det bjuds på, skratta och prata med folk efteråt. Det känns helt förvridet!
Men det hade väl sett konstigt ut om jag bara försvann efter ceremonin kanske.

Vi får helt enkelt gå dit en stund...ingen kan ju hålla kvar mig längre än vad jag själv vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0