Ett helt ointressant blogginlägg

Det blev ju lite fel igår, Michael var snabb på att rätta mig men jag ändrade det aldrig. Han slutade inte 09:30 imorse, han slutar ju inte förrän 12:00.
Jag är nog ett par dagar för långt fram i kalendern, det är på fredag han slutar "tidigt" - 09:30.
Men nu kommer han snart hem.

Jag har hunnit äta lite frukost, på balkongen i solskenet - gott gott gott. Mackor och kaffe, njutfull morgon!

Nu väntar jag på att Michael kommer hem, och när han är redo ska vi åka till Mölndal och hälsa på hans syster med familj. Ska bli trevligt!
I eftermiddag blir vi bjudna på middag hos mamma & Kent, gött gött.

Detta måste ha blivit det mest ointressanta och tråkigaste inlägget på bloggen hittills tror jag, men man får helt enkelt acceptera att det kan dyka upp ett och annat likt detta med jämna mellan rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0