Effektivt natt-städ.

Lite har jag fått gjort, på ganska lite tid...jag är effektiv får man väl säga, för så säger man väl, eller?!
Tvätten är upphängd och en ny maskin påsatt (påsatt lät som fel ord vid prat om tvättmaskin, men man säger väl så med) så när denna maskin är klar är alla babykläder rena och fina inför ankomsten. Härligt!
Men stopp lilla bebis, du får vänta ett tag...än är det mer som behöver fixas, och du har det nog bra där inne i magen.

Jag har tvättat golven och dammtorkat lite här och där.
Så vad finns kvar att göra ikväll? Jag antar att vanligt folk nu antingen är på väg i säng, ser en film eller är ute och roar sig. Jag ska städa badrummet och vika ihop tvätten som jag nu provisoriskt lagt i soffan.
Sedan somnar jag nog gott...om jag inte kommer på mer som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0