Den där kataologen skrämmer mig

Nu har jag plockat undan lite här hemma, fixat och donat med lite smått som alltid behöver göras...jag börjar fundera på hur ofta man egentligen kan plocka undan och städa - det visar sig ju vara varje dag. Lite konstigt kanske, men så är det. Och egentligen har jag ingenting emot det alls, jag tycker ju att det är ganska kul ändå, eller vad man ska säga.

Om en liten stund ska jag ta mig mod att gå till brevlådan, jag tänkte att jag skulle hämta upp all förbannad reklam...och den där katalogen jag inte vågat hämta än.
Fick hem Haléns katalogen i torsdags eller om det var i fredags, jag har låtit den ligga - låtsats som att jag inte sett den i brevlådan - för att slippa ta upp den och bläddra... Nu tänkte jag att jag ska lägga den mellan all övrig reklam, låtsas som att den inte existerar och slänga den med detsamma innan jag ens tittar på framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0