Dagen går fort om man vaknar sent

Dagen har gått fort, men det beror kanske mest på att jag inte varit vaken så hemskt länge egentligen.
Vi var supertrötta igår, både Michael och jag. Tittade på en film och gick sedan och la oss strax innan 23:00 - det har nog aldrig hänt förr...eller, kanske - men det är i alla fall väldigt ovanligt.
Och upp ur sängen gick jag inte förrän strax efter 13:00 "imorse", Michael hade dock varit vaken ett tag då, tror jag.

De få timmar jag varit vaken har tiden sprungit iväg.
Jag har städat och fixat och donat lite här hemma, ingenting avancerat - men sådant där små pill som alltid behöver göras.

Nu har Michael åkt till svärmor och svärfar för att arbeta med bilen, bromsskivor ska bytas och sedan borde den gå som ny igen. Gött!
Själv har jag precis laddat kaffebryggaren, väntar på att trycka på knappen och ta fram chokladpuddingen ur kylskåpet. Mamma och lillebror är på väg hit för att fika med mig - myspys!
Sedan ska dem gå på brottning, Jonathan ska prova på för första gången idag...undrar vad han tycker om det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0