Åh, vilken underbar natt!

Ja, rubriken säger verkligen allt - underbart, underbart, underbart!
Jag har sovit så otroligt gott, det var verkligen behövligt. Jag har bara vaknat två gånger inatt, det är fan inte illa i jämförelse med andra nätter då jag vaknat 4-5 gånger (ibland fler) per natt.
Jag gick inte upp ur sängen förrän 13:00 idag, vilken sovmorgon!

Nu har jag precis ätit lite frukost, och sitter och funderar på hur jag ska fördriva tiden från och med nu.
Det blir nog en dusch för att vakna till liv, för trots att jag sovit bra är jag fortfarande lite halvseg...men det kan man ju bli av att sova för mycket också.

I eftermiddag ska vi till svärmor och svärfar på middag. Jag gillar när middags-inbjudningarna kommer på löpande band...för jag hatar att laga mat, så att bli bjuden är ju toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0